Pga. corona selger vi for tiden kun et utvalg av våre produkter. Fortsatt kun 2-5 dagers leveringstid.
MENY
HANDLEKURV (0)
SØK
Pga. corona selger vi for tiden kun et utvalg av våre produkter. Fortsatt kun 2-5 dagers leveringstid.
Lukk meny
Kundeservice

Retur og reklamasjon

Reklamasjon

Som kunde hos oss har du to års reklamasjonstid på våres produkter ved en eventuell skade eller mangel. Må man ved en reklamasjonssak måtte sende produktet tilbake til oss, så betaler vi for frakten.


Angrerett

Du har 14 dagers angrerett. Kjøper betaler en eventuell frakt tilbake.

Angrerettsfristen er gyldig 14 dager etter den dag du;
- Har mottatt varen din
- Får den siste varen i fysisk besittelse når det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer, som er bestilt i én ordre, som leveres enkeltvis
- Får det siste partiet eller den siste delen i en fysisk besittelse når det dreier seg om levering av en vare som består av flere partier eller deler

Du skal innen 14 dager fra mottagelse gi oss meddelelse om at du ønsker å angre på kjøpet ditt. Meddelelsen skal gis på e-post (kundeservice@dekasalg.no). I meddelelsen skal du gjøre oss tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av din angrerett. Du kan også velge å benytte deg av vårt standard angrerettskjema og sende med i retur. Linken finner du medsendt i din ordrebekreftelse og nederst i denne seksjonen på denne siden. Du kan ikke angre ved å nekte mottagelsen av varen uten å samtidig gi oss tydelig meddelelse om dette.

Ved bruk av angrerett er det kjøper som betaler for frakt for pakken, begge veier.

(link til angrerettskjema: Angrerettskjema.pdf)


Returadresse:
Deka Salg AS
Magnus Barfots gate 14
5015 Bergen